• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen
*Mededeling* Betalen in onze webshop met de creditcard is op dit moment niet mogelijk

Bestellen en betalen

1. Hoe kan ik betalen?
Op Tuinland.nl en in onze winkels is het mogelijk om op verschillende manieren te betalen: 
 
Betaalmethode Webshop Winkels
 
Contant  
Nationale tuinbon
VVV kadobon of kadokaart  
Creditcard Mastercard/Visa  
iDEAL  
Bancontact
 
 
 
2. Wanneer ontvang ik mijn pakket wanneer ik betaal via een overboeking?
Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 1 tot 3 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is. We versturen het pakket wanneer we de betaling hebben ontvangen.
3. Wat kost het verzenden van mijn online pakket?
- Pakketten: € 4,99
- Grote pakketten (zwaarder dan 30KG of een palletzending): € 29,99
- Brievenbuspost: Nederland € 1,99 | België € 2,99 | Duitsland € 2,99
- Gratis verzending vanaf € 99,99
 



 
4. Hoe plaats ik een online bestelling?
  1. Plaats je product in het winkelmandje.
  2. Vul je persoonlijke gegevens in. Je gegevens hebben we nodig om je bestelling te bezorgen en om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling.
  3. Je kunt bestellen mét en zonder Tuinland-account. Als je bestelt met een account, dan heb je, nadat je bent ingelogd, 24 uur per dag inzage in je bestelhistorie. Ook hoef je dan niet je persoonlijke gegevens elke keer opnieuw in te voeren bij een bestelling. Zonder Tuinland-account kun je bestellen nadat je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld.
  4. Daarna kun je aangeven op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen.
  5. Geef aan op welke manier je wilt betalen. Je kunt in de webshop via iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact(MrCash) betalen. Ook kun je in de winkelmand je Nationale Tuinbon verzilveren.
  6. Als je kiest voor iDeal, dan betaal je in je vertrouwde omgeving van je eigen bank.
  7. Na betaling kom je terecht op de bedanktpagina. Je ontvangt direct een bevestigings e-mail op het e-mailadres dat je hebt doorgegeven. 
5. Kan ik het artikel in de winkel ook online bestellen?
In de webshop verkopen we niet alle producten die je in de winkel kunt vinden. En sommige artikelen die we online aanbieden, verkopen we niet in de winkel. Dat maakt het winkelen bij Tuinland elke keer weer een belevenis.
6. Kan ik mijn bestelling in de webshop ook ophalen in de winkel?
Wanneer je een online bestelling plaats kan je er voor kiezen om deze op te halen bij één van onze winkels in Wilp, Groningen, Zwolle of Assen.
7. Is het webshopassortiment hetzelfde als in de winkel?
Naast deze webshop, hebben we vier grote Tuinland-winkels waar je een grote keus hebt in een zeer ruim assortiment kamer- en tuinplanten, tuingereedschap, vijverartikelen, tuinmeubelen en andere tuinartikelen. Ook voor de laatste woontrends en -inspiratie kun je bij deze vestigingen terecht.
In de webshop verkopen we niet alle producten die je in de winkel kunt vinden. En sommige artikelen die we online aanbieden, verkopen we niet in de winkel. Dat maakt het winkelen bij Tuinland elke keer weer een belevenis.
8. Is mijn bestelling al binnen?
Wanneer we nog geen contact met je hebben gezocht kan je er van uitgaan dat de bestelling nog niet binnen is bij Tuinland. Uiteraard staan onze medewerkers klaar om je te informeren over de voortgang van je bestelling. Neem contact op via het contactformulier of via één van onze winkelfilialen.

Andere vraag?

Wanneer je vraag over bestellen en betalen hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina's Bestellen of Betalen. Heb je een vraag over een ander onderwerp keer dan terug naar Veelgestelde vragen. Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.