• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen

Bezorgen

1. Wie bezorgt mijn pakket?
De meeste pakketten worden verzonden met DHL, onze eigen bezorgservice of door Oegema. Wanneer het pakket door de brievenbus past bezorgt DHL het pakketje door de brievenbus. 

LET OP: grote pakketen (pallet formaat) worden alleen op doordeweekse dagen bezorgd. 
2. Kan ik mijn aankoop in de winkel ook thuis laten bezorgen?
Veel of grote aankopen gedaan?
Deze kunnen thuis bezorgd worden door een transportdienst. De kosten zijn afhankelijk van de artikelen en de afstand. Vraag er naar bij de klantenservice van de vestiging.

Aanhangwagen 
Bij Tuinland kan je een aanhangwagen lenen om de gekochte artikelen snel mee te nemen. De kosten voor de borg zijn € 25,-. Vergeet je niet de aanhangwagen van te voren te reserveren om teleurstellling te voorkomen? Neem tevens een eigen kentekenplaat en een geldig rijbewijs mee.

Bakfiets (alleen in Groningen en Zwolle)
Gebruik een elektrische bakfiets. Handig voor het vervoeren van je aankopen,wanneer het net teveel is om op een normale fiets mee te nemen. De borg bedraagt € 50,- en dan mag je de bakfiets één dagdeel gratis lenen. Voor een extra dagdeel vragen wij € 25,-.

Verhuur
Per vestiging verschilt het aanbod in verhuur van tuingereedschappen.
Neem contact op met de vestiging bij je in de buurt voor meer informatie.
3. Ik heb maar 1 pakket ontvangen, waar blijft de rest?
Onze transporteur verwerkt de pakketen soms in meerdere ritten. Hierdoor kan het voorkomen dat de bezorger meerdere keren per dag langs komt om een pakketje bij je te bezorgen. Wees dus niet ongerust op het moment er een deel van de zending ontbreekt. Raadpleeg de door ons toegezonde track and trace code om te kijken wanneer je andere pakketje binnen komt. Volgende dag nog niet in huis? Neem dan even contact met ons op!
4. Wanneer komt mijn pakketje binnen?
Na het plaatsen van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Op het moment dat wij uw pakket aanbieden bij de transporteur, ontvangt u een bevestigingsmail van onze transporteur. In deze bevestigingsmail zit de track and trace code waarmee je pakketje te volgen is.

Nog geen mail ontvangen? Dit kan tot uiterlijk de avond voor bezorgen duren voor je deze ontvangt.

Zoek je een ander antwoord?

Wanneer het antwoord op je vraag over het bezorgen hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina bezorgen en levertijden. Heb je een antwoord nodig over een ander onderwerp keer dan terug naar Veelgestelde vragen. Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.