• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen
*Mededeling* Betalen in onze webshop met de creditcard is op dit moment niet mogelijk

Klachten

1. Mijn artikel is kapot aangekomen. Wat kan ik nu doen?
Dat is vervelend en niet de service die we bij tuinland bieden. Wij lossen dat graag voor jou op. Maak een foto van het artikel en stuur het naar webshop@tuinland.nl. Vergeet niet je ordernummer er bij te zetten. We gaan dan samen met jou op zoek naar een oplossing.
2. Hoe dien ik een klacht in?
Stap 1:
Omschrijf ons zo duidelijk mogelijk wat de klacht is.

Stap 2:
Omschrijf in je bericht aan ons wat je zelf als passende oplossing zou willen zien
Stap 3:
Maak je klacht kenbaar aan ons. Klik hier voor onze contactpagina.
> Klachten over een webshop aankoop? Mail dan naar webshop@tuinland.nl

Stap4:
Wij nemen je klacht in behandeling en gaan direct op zoek naar een passende oplossing!

Stap 5:
Binnen 2 werkdagen komen wij terug op je klacht en doen wij een voorstel voor een oplossing.

Komen wij er samen niet uit?
"Dan kan je terecht bij Geschillencommissie Thuiswinkel (via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier of rechtstreeks via www.sgc.nl).
3. Mijn klacht is niet opgelost, wat nu?
Wij zullen er alles aan doen om een klacht goed op te lossen. Komen we er samen niet uit? Dan kan je terecht bij Geschillencommissie Thuiswinkel ( https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier of rechtstreeks via www.sgc.nl). 



Of rechtstreeks via: www.ec.europa.eu/consumers/odr
4. Hoe zit het met garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor sommige producten geldt ook een aanvullende garantie zoals hieronder aangegeven.
Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Wij bieden naast bovengenoemde wettelijke garantie een aanvullende garantie van:
* 3 jaar op bomen en struiken
* 3 jaar op gereedschap
* 3 jaar op tuinmeubelen
* 2 maanden op kamerplanten
* 7 dagen op snijbloemen
Mocht je ergens niet tevreden over zijn, dan horen we dat graag.
We garanderen je dat we samen met jou tot een goede oplossing komen.

Zoek je een ander antwoord?

Wanneer het antwoord op je vraag over een klacht hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina Klachten. Heb je een antwoord nodig over een ander onderwerp keer dan terug naar Veelgestelde vragen. Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.