• Jouw groene leven staat centraal
  • 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen

Klachten

1. Mijn artikel is kapot aangekomen. Wat kan ik nu doen?
Dat is vervelend. Wij lossen dat graag voor jou op. Maak een foto van het artikel en stuur het naar webshop@tuinland.nl. Vergeet niet je ordernummer er bij te zetten. We gaan dan samen met jou op zoek naar een oplossing.
2. Hoe dien ik een klacht in?
Stap 1:
Omschrijf ons zo duidelijk mogelijk wat de klacht is.

Stap 2:
Omschrijf in je bericht aan ons wat je zelf als passende oplossing zou willen zien
Stap 3:
Maak je klacht kenbaar aan ons. Klik hier voor onze contactpagina.
> Klachten over een webshop aankoop? Mail dan naar webshop@tuinland.nl

Stap4:
Wij nemen je klacht in behandeling en gaan direct op zoek naar een passende oplossing!

Stap 5:
Binnen 2 werkdagen komen wij terug op je klacht en doen wij een voorstel voor een oplossing.
3. Mijn klacht is niet opgelost, wat nu?
Wij zullen er alles aan doen om een klacht goed op te lossen. Komen we er samen niet uit? Dan kan je terecht bij Geschillencommissie Thuiswinkel ( https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier). Je kunt hier gebruik van maken omdat wij aangesloten zijn bij het Thuiswinkel waarborg.

U kunt ook gebruik maken van het Europese ODR platform. Meer informatie via www.ec.europa.eu/consumers/odr

Zoek je een ander antwoord?

Wanneer het antwoord op je vraag over een klacht hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina Klachten. Heb je een antwoord nodig over een ander onderwerp keer dan terug naar Veelgestelde vragen. Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.