• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Webshop
0
Totaal:  €0,00
Bestellen

Ruilen en retour

1. Hoe ruil ik iets vanuit de winkel?
Heb je iets gekocht in de winkel en wil je het ruilen? Kom dan samen met je bon naar de klantenservice in de winkel. Twijfel je? Neem dan eerst contact op.
2. Hoe ruil ik iets vanuit de webshop?

Verkeerd product gekozen of de verkeerde maat? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij ruilen het product graag om. Het enige wat je doet is het retourformulier invullen die in de doos zit. Daarna verstuur je het pakket via een bezorgdienst. Je betaalt hier zelf de retourkosten voor.

Voor meer informatie over ruilen en retouren kijk hier.

3. Ik wil mijn product retourneren
Je kunt binnen 30 dagen een artikel retour sturen via een retourformulier. Je kunt deze invullen en de order terug sturen. Je bepaalt zelf via welke bezorgdienst je het pakket naar ons retourneert. Je betaalt hiervan zelf de verzendkosten. Wanneer het bij ons binnenkomt storten wij de kosten exclusief de verzendkosten binnen 5 werkdagen retour.

Voor meer informatie over ruilen en retouren lees hier.
4. Waar kan ik mijn bestelling naar terug sturen?
Iets ruilen of retourneren? Dat kan naar het volgende

Retouradres:
Tuinland Webshop
Borgstee 70
9403 TS Assen
5. Kan ik mijn online aankoop ook in een winkel ruilen/retourneren?
Producten, besteld via internet, zijn ook te retourneren in onze winkels. Neem de afleverbon/kassabon mee naar de klantenservice in de betreffende vestiging. Daar kun je de producten inleveren, de producten moeten ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten, indien dit redelijkerwijs mogelijk is. Breng je binnen 30 dagen je bestelling terug, dan krijg je in de vestiging de prijs van de bestelling en de verzendkosten terug.
6. Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer we je pakket hebben ontvangen gaan we direct aan de slag om het bedrag terug te boeken. Dat duurt maximaal tien werkdagen, maar dit gebeurd vaak al eerder!

Na tien dagen het bedrag nog niet ontvangen? Neem dan even contact op met de klantenservice. Houdt dan alvast het ordernummer bij de hand.

Andere vraag?

Wanneer je vraag over ruilen en retour hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina Ruilen en retour. Heb je een vraag over een ander onderwerp keer dan terug naar Veelgestelde vragen. Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.