• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen
*Mededeling* Betalen in onze webshop met de creditcard is op dit moment niet mogelijk

Ruilen en retour

1. Hoe ruil ik iets vanuit de winkel?
Heb je iets gekocht in de winkel en wil je het ruilen? Kom dan samen met je bon naar de klantenservice in de winkel. Twijfel je? Neem dan eerst contact op.
2. Hoe ruil ik iets vanuit de webshop?

Verkeerd product gekozen of de verkeerde maat? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij ruilen het product graag om. Het enige wat je doet is het retourformulier invullen die in de doos zit. Daarna verstuur je het pakket via een bezorgdienst. Je betaalt hier zelf de retourkosten voor.

Voor meer informatie over ruilen en retouren kijk hier.

3. Ik wil mijn product retourneren
Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien.
Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.
Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
Je kunt het retourformulier invullen en de order terugsturen.
Je bepaalt zelf via welke bezorgdienst je het pakket naar ons retourneert.
Je betaalt hiervan zelf de verzendkosten.
Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug.

Voor meer informatie over ruilen en retouren lees hier.
4. Waar kan ik mijn bestelling naar terug sturen?
Iets ruilen of retourneren? Dat kan naar het volgende

Retouradres:
Tuinland Webshop
Borgstee 70
9403 TS Assen
5. Kan ik mijn online aankoop ook in een winkel ruilen/retourneren?
Producten, besteld via internet, zijn ook te retourneren in onze winkels. Neem de afleverbon/kassabon mee naar de klantenservice in de betreffende vestiging. Daar kun je de producten inleveren, de producten moeten ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten, indien dit redelijkerwijs mogelijk is.
Indien de producten meer gebruikt zijn dan noodzakelijk voor de beoordeling van het product, kunnen wij de waardevermindering bij je in rekening brengen.
Breng je binnen 30 dagen je bestelling terug, dan krijg je in de vestiging de prijs van de bestelling en de verzendkosten terug.
6. Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij boeken het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Na 14 dagen na ontbinding het bedrag nog niet ontvangen?
Neem dan even contact op met de klantenservice.
Houdt dan alvast het ordernummer bij de hand.

Andere vraag?

Wanneer je vraag over ruilen en retour hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina Ruilen en retour.
Heb je een vraag over een ander onderwerp keer dan terug naar Veelgestelde vragen.
Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.