• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Ruime garantie!
0
Totaal:  €0,00
Bestellen
Levertijd webshop 3 werkdagen | Levertijd tuinmeubelen 1 werkdag!

FAQ Tuinmeubelen

Ben je opzoek naar een nieuw tuinmeubel en heb je nog wat vragen? Of heb je een nieuw tuinmeubel bij ons besteld en ben je benieuwd wanneer deze geleverd wordt? In deze FAQ vindt je de meest gestelde vragen over tuinmeubelen terug.

Wij hopen hiermee antwoord te kunnen geven op jouw vraag. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Onze tuinmeubelen die op werkdagen voor 12:00 zijn besteld worden meestal de volgende werkdag nog thuisbezorgd! Dit zodat jij zo snel mogelijk kunt genieten van je nieuwe aanwist.

Wat is je vraag?

1. Wanneer wordt mijn nieuwe tuinmeubel geleverd?
Tuinmeubelen die op werkdagen voor 12:00 worden besteld, worden de volgende werkdag al bij je thuis bezorgd. Je ontvangt per e-mail een track & trace code van onze vervoerder waarin wordt aangegeven in welk tijdvenster je bestelling geleverd zal worden. Onze tuinmeubelen worden alleen op werkdagen geleverd en niet in het weekend. Mocht je overige vragen over levering hebben neem hiervoor contact op met ons op via: tuinmeubelen@tuinland.nl
2. Leveren jullie tuinmeubelen ook in het weekend?
Nee onze tuinmeubelen worden niet in het weekend geleverd. Mocht je je tuinmeubel op vrijdag na 12:00, zaterdag of zondag besteld hebben, dan ontvang je deze de dinsdag er op. Mocht je overige vragen over levering hebben neem hiervoor contact op met ons op via: tuinmeubelen@tuinland.nl
3. Hoe wordt mijn nieuwe tuinmeubel geleverd?
Onze tuinmeubelen worden geleverd op een houten wegwerp pallet of een kartonnen doos. Dit is afhankelijk van het product. Mocht je een pallet erbij ontvangen, kun je deze behouden en hoef je deze niet terug te sturen.
4. Hoelang heb ik garantie op mijn nieuwe tuinmeubel?
Onze standaard garantie op alle tuinmeubelen is 3 jaar. Dit op vertoon van de aankoopfactuur of kassabon.
5. Kan ik mijn tuinmeubel retourneren?
Ja, dat kan. Hiervoor gelden onze standaard retourvoorwaarden. Deze vind je hier.
6. Wordt mijn tuinmeubel gemonteerd?
Nee, onze tuinmeubelen worden in orginele verpakking geleverd. Bij de tuinmeubelen zit een handleiding voor montage. Hangstoelen worden alvorens gemonteerd, alleen het zitgedeelte dien je zelf nog even aan het gemonteerde statief te bevestigen.

 
7. Kan ik jullie tuinmeubelen ook komen bekijken?
Ja, dit is zeker mogelijk. Wij hebben 4 prachtige winkels met allen een eigen tuinmeubel afdeling.
8. Wat moet ik doen als mijn tuinmeubel beschadigd is of er een onderdeel mist?
Het kan een keer voorkomen dat een tuinmeubel beschadigd tijdens transport of er een onderdeel mist bij levering. In beide gevallen, kun je het beste contact met ons opnemen via tuinmeubelen@tuinland.nl.

Vermeld in de mail je ordernummer en beschrijf welke onderdelen er ontbreken en/of wat er beschadigd is. Indien het om een beschadiging gaat ontvangen wij ook graag een foto. Wij zullen je mail z.s.m. in behandeling nemen en zorgen voor een passende oplossing.
9. Wordt mijn tuinmeubel op locatie of etage geplaatst?
Onze leveringen via het transportbedrijf Oegema betreft een drempellevering. Dit​ houdt in dat jouw bestelling tot op de drempel van jouw voordeur van je woning wordt geleverd. Dit betreft enkel de begane grond. De vervoerder pakt de bestelling niet uit en monteert het product ook niet.