• Jouw groene leven staat centraal
  • 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering

Heb je een klacht?

Wij doen er alles aan om jou als klant blij te krijgen. Wij krijgen van onze klanten een 8.7. Toch kan het eens voorkomen dat je niet tevreden met ons of onze producten bent. Mag dat zo zijn, volg dan de volgende stappen:

Stap 1:
Omschrijf ons zo duidelijk mogelijk wat de klacht is.


Stap 2:
Omschrijf in je bericht aan ons wat je zelf als passende oplossing zou willen zien

Stap 3:
Maak je klacht kenbaar aan ons. Klik hier voor onze contactpagina.
> Klachten over een webshop aankoop? Mail dan naar webshop@tuinland.nl

Stap4:
Wij nemen je klacht in behandeling en gaan direct op zoek naar een passende oplossing!

Stap 5:
Binnen 2 werkdagen komen wij terug je klacht en doen wij een voorstel voor een oplossing.


- Iets retour sturen of ruilen? Klik dan hier -

Komen wij er samen niet uit?

Wij zullen er alles aan doen om een klacht goed op te lossen. Komen we er samen niet uit? Dan kan je terecht bij Geschillencommissie Thuiswinkel ( https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier). Je kunt hier gebruik van maken omdat wij aangesloten zijn bij het Thuiswinkel waarborg.

U kunt ook gebruik maken van het Europese ODR platform. Meer informatie via www.ec.europa.eu/consumers/odr