• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen

Heb je een klacht?

Wij doen er alles aan om jou als klant blij te krijgen.
Wij krijgen van onze klanten een 8.7.
Toch kan het eens voorkomen dat je niet tevreden met ons of onze producten bent.
Mag dat zo zijn, volg dan de volgende stappen:

Stap 1:
Omschrijf ons zo duidelijk mogelijk wat de klacht is.


Stap 2:
Omschrijf in je bericht aan ons wat je zelf als passende oplossing zou willen zien


Stap 3:
Maak je klacht kenbaar aan ons. Klik hier voor onze contactpagina.
> Klachten over een webshop aankoop? Mail dan naar webshop@tuinland.nl

Stap4:
Wij nemen je klacht in behandeling en gaan direct op zoek naar een passende oplossing!

Stap 5:
Binnen 2 werkdagen komen wij terug op je klacht en doen wij een voorstel voor een oplossing.

- Iets retour sturen of ruilen? Klik dan hier -

 

Niet tevreden over onze klachten afhandeling?

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van uje klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform