• 4 grote winkels
  • Al 100 jaar plant- en tuinkennis
  • Snelle levering
0
Totaal:  €0,00
Bestellen
Levertijd reguliere orders 3 werkdagen - Levertijd tuinmeubelen circa 1 werkdag

Meest gestelde vragen:

Winkel:

Zijn jullie wel open?
Alle informatie staat op: https://tuinland.nl/nl/corona-maatregelen/page/2746/
Wij zijn gesloten. Op ons buiten terrein kun je (snij)bloemen, kerstbomen en kerststukjes
halen.

Ik heb een product wat kapot en/of retour moet is, kan ik dit nog retouren na de
lockdown?

Ja dat kan. Wij zullen het retourrecht verlengen tot na de lockdown. De verlenging is tot 31
janauri. Bewaar wel je kassabon.

Verkopen jullie ook kerstbomen buiten?
Dat doen wij! Ook bloemen en aanverwanten. Bekijk Bekijk >
https://tuinland.nl/nl/corona-maatregelen/page/2746/ voor de openingstijden. Dit is op het
buiten terrein.

Hoe zit het met de kerst uitverkoop? Komt dit nu online?
Nee, er zal geen kerst uitverkoop. De laatste kerst items zullen wel online verkocht worden.
Hierbij is OP=ook echt OP!

Wat is het retourbeleid nu de winkels gesloten zijn?
Je mag na de lockdown je product retour brengen. Dit kan tot 31 januari.

Is er dierenvoer om af te halen?
Nee, wel kun je bestellen via de winkel. Wij bezorgen dit in een straal van 10 km het dan
voor 5 euro bij je thuis (m.u.v. Wilp). Uiteraard kun je ook via onze webshop bestellen!

Kan ik rouwwerk/rouwboeketten bij jullie bestellen?
Door de sluiting van de winkels is er een beperkte voorraad bloemen. Afhankelijk van je
wensen bekijken wij wat er mogelijk is. Neem contact op met onze winkels.

Webshop:
Waar blijft mijn order?
- Wegens drukte kan het 2-3 dagen duren voordat je pakket geleverd wordt. Heb je na
drie dagen je pakket nog niet binnen kan je contact opnemen met de webshop. Te
bereiken via webshop@tuinland.nl of via 0592-760760 (open van maandag t/m
vrijdag 09-17 uur | zaterdag en zondag van 12-17 uur)

Kan ik ergens een couponcode vinden voor gratis verzending?
- Wij hebben geen speciale coupon voor gratis verzenden.

Heeft mijn pakket ook vertraging nu de winkels dicht zijn?
- In principe moet je pakket geen extra vertraging oplopen, mocht dit wel zo zijn dan
nemen wij contact met je op via de mail of telefoon.

Heeft de sluiting van de winkels nog consequenties voor mijn order?
- Nee dat de winkels gesloten zijn heeft geen consequenties voor je order.

Als mijn track and trace code op aangemeld staat hoe lang duurt het dan dat mijn
pakket in huis is?

- Als je track and trace op aangemeld staat betekent het dat je pakket bij PostNL is
aangemeld maar nog niet is verwerkt, de verwerking wordt binnen een dag gedaan.
Als het goed is wordt je pakket dan volgende dag geleverd.

Kan ik mijn product dat online is gekocht retourneren in de winkel?
- Nee op dit moment zijn de winkels gesloten en kan je je aankoop niet meer
retourneren in de winkel. Na de 19 januari kan dit wel weer.

Wat zijn de kosten voor verzending?
- De kosten van de verzending zijn € 5,95 ongeacht de grote van je pakket.

Krijg ik een track and trace code van mijn bestelling?
- Zodra je pakket is opgehaald door PostNL zal er een email met track and trace
informatie verzonden worden naar het emailadres dat bij ons bekent is.

Ik heb geen track and trace code ontvangen, wat nu?
- Zit de track and trace code misschien in de spambox? Je ontvang pas een track &
trace code wanneer het verzonden is. Duurt dit langer dan 2 dagen bel dan opnieuw
naar 0592-760760 of mail naar webshop@tuinland.nl o.v.v. je referentienummer.

Mijn bestelling in niet compleet geleverd, wat nu?
- Als je het referentienummer naar webshop@tuinland.nl stuurt o.v.v. je
referentienummer (begint altijd met P00) dan sturen wij het artikel nog na!

Ik wil een bestelling sturen naar België, kan dit?
- Ja dit kan, pakketten naar België sturen duurt meestal één dag langer.

Ik wil een artikel retour sturen, hoe doe ik dit?
- Je kan je pakket aanmelden via www.tuinland.nl/retouren