Bestellen & Betalen

Hoe kan ik betalen?

Op Tuinland.nl is het mogelijk om op verschillende manieren te betalen: 

  • IDEAL
    • IDEAL is een Nederlands interbancair systeem voor internetbankieren.
  • Nationale Tuinbon (max 50 euro per order)
    • de Nationale Tuinbon is een cadeaukaart die te besteden is bij verschillende tuincentra.
  • Bancontact
    • Banconact verbindt meer dan 20 verschillende Belgische banken.
  • Creditcard
    • De creditmaatschappij schiet het geld voor, zo word het bedrag niet direct van jouw rekening afgeschreven. Een ceditcard betaling kan alleen bij een online bestelling.
  • Buckaroo Belfius
    • Belfius is een Belgische bank met eigen betaalknop. Deze betalingen zijn gegarandeerd en kunnen niet terug worden gedraaid.
  • KBC/CBC
    • Hiermee kunnen klante van de Belgische banken eenvoudig online betalen. KBC is vlaamstalig en CBC is volledig Franstalig.
  • Riverty
    • Wanneer u kiest voor de achteraf betaalmethode Riverty (voorheen Afterpay), wordt deze pas belast na levering van de producten.

Handig om te weten

Bij betaling met iDEAL, Bancontact, creditcard of cadeaucard ontvangen wij de betaling direct.
We versturen je bestelling nog dezelfde dag (m.u.v. grote pakketten)

Krijg ik mijn geld terug wanneer ik iets retour stuur?

Ja,het bedrag wordt terug gestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. 

 

 

In de winkels is het mogelijk om op verschillende manieren te betalen:

  • Pin
    • Het is mogelijk om met diverse pinpassen af te rekenen bij de kassa.;
  • Contant
    • Het is mogelijk om met contant geld af te rekenen.;
  • Diverse cadeaukaarten
    • Je kunt met diverse cadeaukaarten (deels) afrekenen.

Voor meer informatie over de betaalmethodes, informeer de desbetreffende winkel.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer ontvang ik mijn pakket wanneer ik betaal via een overboeking?

Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 1 tot 3 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is. We versturen het pakket wanneer we de betaling hebben ontvangen.

 

Levering

PostNL is de vervoerder van jouw bestelling. Nadat het pakket verzonden is ontvang je een track&trace code via de mail. Ben je niet aanwezig bij levering dan komt PostNL op een ander moment terug of word het afgeleverd bij een pakketpunt, hiervan krijg je een mail. De levertijd is 1 tot 3 werkdagen. De verzendkosten zij als volgt:

  • Pakketten Nederland: € 6,49
  • Pakketten België: € 7,49
  • Grote pakketten (zwaarder dan 30KG of een palletzending): € 39,95
  • Brievenbuspost Nederland: € 3,25
  • Graszoden: € 77,40
Wanneer ontvang ik mijn pakket wanneer ik betaal via een overboeking?

Wat kost het verzenden van mijn online pakket?

  • Pakketten: € 6,49
  • Grote pakketten (zwaarder dan 30KG of een palletzending): € 39,95
  • Graszoden (per 10 verkocht): € 77,40
Wat kost het verzenden van mijn online pakket?

Hoe plaats ik een online bestelling?

  1. Plaats je product in het winkelmandje.
     
  2. Vul je persoonlijke gegevens in. Je gegevens hebben we nodig om je bestelling te bezorgen en om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling.
     
  3. Je kunt bestellen mét en zonder Tuinland-account. Als je bestelt met een account, dan heb je, nadat je bent ingelogd, 24 uur per dag inzage in je bestelhistorie. Ook hoef je dan niet je persoonlijke gegevens elke keer opnieuw in te voeren bij een bestelling. Zonder Tuinland-account kun je bestellen nadat je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld.
     
  4. Daarna kun je aangeven op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen.
     
  5. Geef aan op welke manier je wilt betalen. Je kunt in de webshop via iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact(MrCash) betalen. Ook kun je in de winkelmand je Nationale Tuinbon verzilveren.
     
  6. Als je kiest voor iDeal, dan betaal je in je vertrouwde omgeving van je eigen bank.
     
  7. Na betaling kom je terecht op de bedanktpagina. Je ontvangt direct een bevestigings e-mail op het e-mailadres dat je hebt doorgegeven. 
Hoe plaats ik een online bestelling?

Kan ik het artikel in de winkel ook online bestellen

In de webshop verkopen we niet alle producten die je in de winkel kunt vinden. En sommige artikelen die we online aanbieden, verkopen we niet in de winkel. Dat maakt het winkelen bij Tuinland elke keer weer een belevenis.

Kan ik het artikel in de winkel ook online bestellen

Is het webshopassortiment hetzelfde als in de winkel?

Naast deze webshop, hebben we vier grote Tuinland-winkels waar je een grote keus hebt in een zeer ruim assortiment kamer- en tuinplanten, tuingereedschap, vijverartikelen, tuinmeubelen en andere tuinartikelen. Ook voor de laatste woontrends en -inspiratie kun je bij deze vestigingen terecht.


In de webshop verkopen we niet alle producten die je in de winkel kunt vinden. En sommige artikelen die we online aanbieden, verkopen we niet in de winkel. Dat maakt het winkelen bij Tuinland elke keer weer een belevenis.

Is het webshopassortiment hetzelfde als in de winkel?

Is mijn bestelling al binnen?

Wanneer we nog geen contact met je hebben gezocht kan je er van uitgaan dat de bestelling nog niet binnen is bij Tuinland. Uiteraard staan onze medewerkers klaar om je te informeren over de voortgang van je bestelling. Neem contact op via het contactformulier of via één van onze winkelfilialen.

Is mijn bestelling al binnen?