Bestellen & Betalen

Hoe kan ik betalen?

In de winkels is het mogelijk om op verschillende manieren te betalen:

  • Pin
    • Het is mogelijk om met diverse pinpassen af te rekenen bij de kassa.;
  • Contant
    • Het is mogelijk om met contant geld af te rekenen.;
  • Diverse cadeaukaarten
    • Je kunt met diverse cadeaukaarten (deels) afrekenen.

 

Op Tuinland.nl is het mogelijk om op verschillende manieren te betalen: 

  • IDEAL
    • IDEAL is een Nederlands interbancair systeem voor internetbankieren.
  • Nationale Tuinbon (max 50 euro per order)
    • de Nationale Tuinbon is een cadeaukaart die te besteden is bij verschillende tuincentra.
  • Bancontact
    • Banconact verbindt meer dan 20 verschillende Belgische banken.
  • Creditcard
    • De creditmaatschappij schiet het geld voor, zo word het bedrag niet direct van jouw rekening afgeschreven. Een creditcard betaling kan alleen bij een online bestelling.
  • Buckaroo Belfius
    • Belfius is een Belgische bank met eigen betaalknop. Deze betalingen zijn gegarandeerd en kunnen niet terug worden gedraaid.
  • KBC/CBC
    • Hiermee kunnen klanten van de Belgische banken eenvoudig online betalen. KBC is vlaamstalig en CBC is volledig Franstalig.
  • Riverty
    • Wanneer u kiest voor de achteraf betaalmethode Riverty (voorheen Afterpay), wordt deze pas belast na levering van de producten.

 

Handig om te weten

Bij betaling met iDEAL, Bancontact, creditcard of cadeaucard ontvangen wij de betaling direct.

 

Krijg ik mijn geld terug wanneer ik iets retour stuur?

Ja, het bedrag wordt terug gestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. 

 

Voor meer informatie over de betaalmethodes, informeer de desbetreffende winkel.

Hoe kan ik betalen?

Hoe plaats ik een online bestelling?

  1. Plaats je product in het winkelmandje.
     
  2. Vul je persoonlijke gegevens in. Je gegevens hebben we nodig om je bestelling te bezorgen en om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling.
     
  3. Je kunt bestellen mét en zonder Tuinland-account. Als je bestelt met een account, dan heb je, nadat je bent ingelogd, 24 uur per dag inzage in je bestelhistorie. Ook hoef je dan niet je persoonlijke gegevens elke keer opnieuw in te voeren bij een bestelling. Zonder Tuinland-account kun je bestellen nadat je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld.
     
  4. Daarna kun je aangeven op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen.
     
  5. Geef aan op welke manier je wilt betalen. Je kunt in de webshop via iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact(MrCash) betalen. Ook kun je in de winkelmand je Nationale Tuinbon verzilveren.
     
  6. Als je kiest voor iDeal, dan betaal je in je vertrouwde omgeving van je eigen bank.
     
  7. Na betaling kom je terecht op de bedanktpagina. Je ontvangt direct een bevestigings e-mail op het e-mailadres dat je hebt doorgegeven. 
Hoe plaats ik een online bestelling?

Kan ik het artikel in de winkel ook online bestellen

Artikelen in onze winkels kun je niet online bij ons afrekenen. In onze webshop verkopen we alleen digitale cadeaubonnen.

Kan ik het artikel in de winkel ook online bestellen

Is het webshopassortiment hetzelfde als in de winkel?

Onze webshop biedt een selectie uit ons winkelassortiment, maar nog niet alles is online beschikbaar. We werken eraan om het complete aanbod van Tuinland online te zetten.

Elke vestiging heeft zijn eigen specialisatie: Tuinland Wilp is ons groencentrum met het meest uitgebreide groenaanbod. De vestigingen in Assen, Zwolle en Groningen bieden een compleet assortiment tuinartikelen en tuinmeubelen. Tuinland Woonwinkel in Assen richt zich op woon- en interieurartikelen.

Is het webshopassortiment hetzelfde als in de winkel?