Hoe plaats ik een online bestelling?
- Plaats je product in het winkelmandje.
- Vul je persoonlijke gegevens in. Je gegevens hebben we nodig om je bestelling te bezorgen en om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling.
- Je kunt bestellen mét en zonder Tuinland-account. Als je bestelt met een account, dan heb je, nadat je bent ingelogd, 24 uur per dag inzage in je bestelhistorie. Ook hoef je dan niet je persoonlijke gegevens elke keer opnieuw in te voeren bij een bestelling. Zonder Tuinland-account kun je bestellen nadat je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld.
- Daarna kun je aangeven op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen.
- Geef aan op welke manier je wilt betalen. Je kunt in de webshop via iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact(MrCash) betalen. Ook kun je in de winkelmand je Nationale Tuinbon verzilveren.
- Als je kiest voor iDeal, dan betaal je in je vertrouwde omgeving van je eigen bank.
- Na betaling kom je terecht op de bedanktpagina. Je ontvangt direct een bevestigings e-mail op het e-mailadres dat je hebt doorgegeven.
Antwoord op je vraag over bestellen & betalen
Hoe kan ik betalen? Wanneer ontvang ik mijn pakket wanneer ik betaal via een overboeking? Wat kost het verzenden van mijn online pakket? Hoe plaats ik een online bestelling? Kan ik het artikel in de winkel ook online bestellen? Is het webshopassortiment hetzelfde als in de winkel? Is mijn bestelling al binnen?
Andere vraag?
Wanneer je vraag over bestellen en betalen hier niet tussen staat kan je kijken op de pagina's Bestellen of Betalen. Is je vraag dan nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.