Ruilen & Retouren

Hoe ruil ik iets vanuit de winkel?

Heb je iets gekocht in de winkel en wil je het ruilen? Kom dan samen met je bon naar de klantenservice in de winkel. Twijfel je? Neem dan eerst contact op.

Hoe ruil ik iets vanuit de winkel?

Hoe ruil ik iets vanuit de webshop?

Verkeerd product gekozen of de verkeerde maat? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij ruilen het product graag om. Het enige wat je doet is het retourformulier op onze website invullen, deze vind je hier. Daarna verstuur je het pakket via een bezorgdienst. Je betaalt hier zelf de retourkosten voor.

Bekijk hier het officiele Europeese herroepingsformulier 

Hoe ruil ik iets vanuit de webshop?

Ik wil mijn product retourneren

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Het retouradres is;

Borgstee 70

9403 TV

Assen

Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.

Je kunt gemakkeljk iets terugsturen via deze link. Je betaalt hiervan zelf de verzendkosten.

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug.

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Dit formulier is te vinden via de volgende link; https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ik wil mijn product retourneren

Waar kan ik mijn bestelling naar terug sturen?

Iets ruilen of retourneren? Dat kan naar het volgende

 

Retouradres:

Tuinland Webshop

Borgstee 70

9403 TV Assen

Waar kan ik mijn bestelling naar terug sturen?

Kan ik mijn online aankoop ook in een winkel ruilen/retourneren?

Producten, besteld via internet, zijn ook te retourneren in onze winkels. Neem de afleverbon/kassabon mee naar de klantenservice in de betreffende vestiging. Daar kun je de producten inleveren, de producten moeten ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten, indien dit redelijkerwijs mogelijk is.


Indien de producten meer gebruikt zijn dan noodzakelijk voor de beoordeling van het product, kunnen wij de waardevermindering bij je in rekening brengen. Breng je binnen 30 dagen je bestelling terug, dan krijg je in de vestiging de prijs van de bestelling en de verzendkosten terug.

Kan ik mijn online aankoop ook in een winkel ruilen/retourneren?

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij boeken het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

 

Na 14 dagen na ontbinding het bedrag nog niet ontvangen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Houdt dan alvast het ordernummer bij de hand.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wat is de garantie op mijn product?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Alle genoemde garantietermijnen betreffen verkopersgarantie. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Bekijk hier de garantiebepaling.

Wat is de garantie op mijn product?